Dessa villkor är senast uppdaterade den 4/11-2021
Vänligen läs igenom följande villkor för användande av Restaurangpremien. Genom att använda denna webbplats bekräftar du att du godkänner dessa villkor och att du samtycker till att följa dem. Om du inte godkänner dessa villkor ska du inte använda den här webbplatsen. Skriv gärna ut ett exemplar av villkoren för framtida referens. I dessa villkor hänvisas till följande ytterligare villkor, som också gäller för din användning av webbplatsen: Vår integritetspolicy, som anger villkoren för vår behandling av personuppgifter som vi samlar in från dig eller som du lämnar till oss. Genom att använda vår webbplats samtycker du till denna behandling och garanterar att alla uppgifter du lämnar är riktiga. Vår policy för cookies, som anger hur vi använder cookies på vår webbplats. Observera att särskilda villkor gäller mellan dig och restaurangen när du gör en bokning via webbplatsen. Dessa villkor kan du hitta på restaurangens webbplats. Dessa villkor utgör hela avtalet mellan dig och oss för användningen av webbplatsen. Vänligen läs våra ”Vanliga frågor” där du kan hitta svaren på de flesta frågor.
Hospitality Concepts Ltd (”vi”, ”oss”, ”vår”) är agent (eller underagent enligt nedan) åt restauranger vid bokning av bord för Restaurangpremien-medlemmar. Hospitality Concepts Ltd är ett irländskt aktiebolag med organisationsnummer 634954. Du får använda webbplatsen endast för att göra legitima förfrågningar eller bokningar och samtycker till att inte göra några spekulativa, falska eller bedrägliga bokningar eller bokningar i väntan på efterfrågan.
Att boka ett bord via Restaurangpremien
- Observera att www.restaurangpremien.se inte är en restaurang, utan endast tillhandahåller denna bokningssida som en förmån för sina kunder. Restaurangpremien ska underlätta bokning av restaurangupplevelser hos restauranger. Restaurangerna är ansvarig för kvaliteten på maten och kundtillfredsställelsen under besöket.
- När du reserverar ett bord godkänner du våra allmänna villkor och att Restaurangpremien får vidarebefordra dina uppgifter till vår samarbetsrestaurang för att slutföra din bokning och för att vi ska tillhandahålla dina uppgifter enligt vår integritetspolicy & policy för cookies.
- Restaurangpremien är en agent åt restauranger. Restaurangpremien har ingen skyldighet vid överbokning, felaktig information, betalningsskyldighet till leverantören för restaurangbesöket eller annan service som restaurangerna tillhandahåller er.
- Alla erbjudanden gäller med förbehåll för tillgänglighet. Erbjudandena gäller hela året, men tillgängligheten kan vara begränsad i samband med storhelger och andra perioder med hög efterfrågan.
- Endast en kampanjkod kan användas per bokning och kan ej kombineras tillsammans med andra erbjudanden. Kampanjkoder måste tillämpas i kassan vid bokningstillfället och kan inte användas vid senare tillfälle eller på en redan befintlig bokning. Vänligen läs villkoren för den aktuella kampanjen.
- Ombokningar och avbokningar: din bokningsavgift är inte flyttbar till en annan bokning. Ifall du behöver omboka din bokning behöver du först avboka för att sedan göra en ny bokning. Den bokningsavgift du fått är specifikt för det datum och tid du bokat.
- Ifall du vill ändra din bokning till en annan restaurang måste du först avboka din nuvarande bokning och göra en ny bokning. Detta kommer leda till en förlust av din redan inbetalda bokningsavgift. Avbokningar som görs utanför den ursprungliga restaurangbokningen medför förlust av din deposition.
- Observera att särskilda villkor gäller mellan dig och restaurangen när du gör en bokning via Restaurangpremien. Detta kan begränsa eller utesluta ansvar, inklusive avbokningar (se AVBOKNINGSAVSNITTET nedan). Dessa villkor kan du hitta på restaurangens webbplats. Dessa villkor utgör hela avtalet mellan dig och oss för användningen av webbplatsen.
- Deltagande restauranger på RestaurangPremien har full kontroll över de dagar och tider de erbjuder upp till 50% på matnotan.
- När du bokar ett bord på vår sida så accepterar du villkoren samt att Hospitality Concepts Ltd har rätten att skicka dina personuppgifter till den restaurangen som du bokar enligt vår integritetspolicy samt cookiepolicy.
Reservationer
- Erbjudandet gäller i mån av tillgänglighet för innehavare av Coop-kort och deras hushåll. Coop-kortet måste visas på restaurangen; annars har restaurangen rätt att debitera ordinarie pris. OBS! Det 7-siffriga ID-numret står på vänster sida av Coop-kortet. Alla Restaurangpremien-bokningar ska göras på vår hemsida. Bokningar kan inte göras direkt hos deltagande restauranger.
- För att boka genom oss måste du vara minst 18 år vid bokningstillfället.
- Om du gör en bokning för en grupp måste du ha rättskapacitet och befogenhet att utföra bokningen i egenskap av bokningsansvarig. Genom att göra en bokning bekräftar du att du förstår och har befogenhet att godkänna, och godkänner, dessa villkor å din parts vägnar, tillsammans med alla villkor som gäller för restaurangen. Dessa utgör hela avtalet mellan dig och restaurangen för det bokningen avser.
- För att boka bord genom oss så måste det vara minst 2 gäster per bordsbokning. Det är upp till restaurangen om de vill ta emot ett bord för en person.
- Om fler än det antal sällskap som tilldelats för bokningen kommer till restaurangen, kommer de inte att tas emot av restaurangen.
- Den som genomför bokningen är ansvarig för att all betalning erläggs i tid samt för att alla personuppgifter och annan information som har lämnats avseende dig och ditt sällskap är riktig. Du är ansvarig för att meddela oss om eventuella ändringar, tillägg eller avbokningar. Du ska också meddela oss eventuell ändring av kontaktuppgifter eftersom du är ansvarig för att hålla ditt sällskap informerat om bokningen och eventuella ändringar.
- Alla erbjudanden gäller med förbehåll för tillgänglighet. Erbjudandena gäller hela året, men tillgängligheten kan vara begränsad i samband med storhelger och andra perioder med hög efterfrågan.
- Avtalet består av tre delar: din reservationsbekräftelse, dessa villkor samt vår integritetspolicy och policy för cookies. Genom att använda denna webbplats bekräftar du att du godkänner dessa villkor och att du samtycker till att följa dem. Om du inte godkänner dessa villkor ska du inte använda den här webbplatsen. Skriv gärna ut ett exemplar av villkoren för framtida referens. I dessa villkor hänvisas till följande ytterligare villkor, som också gäller för din användning av webbplatsen: Vår integritetspolicy, som anger villkoren för vår behandling av personuppgifter som vi samlar in från dig eller som du lämnar till oss. Genom att använda vår webbplats samtycker du till denna behandling och garanterar att alla uppgifter du lämnar är riktiga. Vår policy för cookies, som anger hur vi använder cookies på vår webbplats. Observera att särskilda villkor gäller mellan dig och restaurangleverantören när du gör en bokning via webbplatsen. Dessa villkor kan du hitta på restaurangleverantörens webbplats. Dessa villkor utgör hela avtalet mellan dig och oss för användningen av webbplatsen.
- Du får använda webbplatsen endast för att göra legitima förfrågningar eller bokningar och samtycker till att inte göra några spekulativa, falska eller bedrägliga bokningar eller bokningar i väntan på efterfrågan.
Särskilda önskemål
- Särskilda önskemål såsom bordets placering, möjlighet att ta med husdjur, hänsyn till allergier osv. kan inte garanteras och kan medföra en extra kostnad som betalas direkt till restaurangen. Dessa ytterligare kostnader ingår inte i Hospitality Concepts Ltd priser. Du kan kontakta restaurangen för att få mer information om särskilda önskemål.
- För att boka bord genom oss så måste det vara minst 2 gäster per bordsbokning. Det är upp till restaurangen om de vill ta emot ett bord för en person. Ni måste kontakta restaurangen direkt och bekräfta innan ni betalar er bokningsavgift.
- Om du vill boka bord för ett större sällskap än det som är möjligt på hemsidan kan ni boka flera bord. Observera att ni måste kontakta restaurangen om bordets faktiska placering i restaurangen.
Priser
- Bokningsavgiften gäller per person.
- Bokningsavgiften berättigar dig att få upp till 50% rabatt på din matnota när du bokar bord på vår hemsida. Bokningsavgiften dras inte av från slutnotan.
- Det finns ingen minsta gräns. Du kan spendera så lite eller mycket du vill. I slutet av måltiden kommer din matnota att rabatteras med upp till 50%.
- Restaurangpremien kan inte kombineras med andra erbjudanden, rabatter eller kampanjer. Inklusive kampanjer som restuarangen har utanför RestaurangPremiens erbjudande om inte annat anges av restaurangen.
- Dricks är inte inkluderat, men om du vill lämna dricks rekommenderar vi att summan baseras på det fulla priset för måltiden i motsats till det rabatterade måltidspriset.
- Betalning för andra produkter eller tjänster i samband med restaurangbesöket erläggs på plats direkt till restaurangen.
Betalning
- En icke-återbetalningsbar bokningsavgift krävs vid bokningstillfället, vilken betalning kan göras med kreditkort eller bankkort. 'Hospitality Concepts Ltd' visas som en debitering på ditt betalkortsutdrag. Du kommer att vara ansvarig för betalningen av det återstående beloppet och eventuella extra kostnader till leverantören vid besöket.
- Betalningen kan göras med följande betalkort: VISA, MasterCard. Ni kan också betala bokningsavgiften med Swish.
- Vid bokningstillfället dras en bokningsavgift som inte är återbetalbar.
- Bokningsavgiften motsvarar 25 kr per person.
- Innan betalning måste ni använda ert Coop-medlemsnummer eller personnnummer då erbjudandet endast är tillgängligt för Coop-medlemmar.
- Bokningsavgiften är inte avdragen från matnota och är en bokningsavgift för att få tillgång till 50% på matnotan
- Priserna debiteras per person och måltiderna baseras på erbjudandetypen när du bokar på webbplatsen.
- Bokningsavgiften ger dig rätt att få upp till 50% rabatt på matnotan när du bokar på vår webbplats. Det dras inte från totalbeloppet under besöket.
- Betalning av bokningsavgiften med presentkort - Om presentkortets värde är större än summan du ska betala i bokningsavgift vid bokningstillfället kommer du att ha återstående värde kvar på presentkortet för att senare tillfälle. Om presentkortets värde är mindre än presentkortetsvärde kommer du att behöva betala skillnaden vid bokningstillfället.
- Kan jag betala med mina Coop-poäng? I dagsläget kan du inte betala bokningsavgiften med Coop-poäng.
-
Använd fler än ett presentkort per transaktion: Om du har fler presentkort och vill använda dem för en och samma transaktion, vänligen kontakta vår kundtjänst på info@restaurangpremien.se så kommer vi att slå ihop presentkortetsvärde till ett. Vänligen ha presentkortskoden eller serienummer tillhanda när du kontaktar kundtjänst. Det går också bra att skicka e-post med koderna eller serienumrena till oss.
Bokningsbekräftelse
- När du har gjort din bokning får du en e-postbekräftelse. Vi kan också be dig att fylla i vår bokningsutvärdering för att få din hjälp att göra vår webbplats och våra tjänster bättre.
- För att slutföra och bekräfta din bokning måste du ange en giltig och korrekt e-postadress. Vi är inte ansvariga eller skadeståndsskyldiga för (och har ingen skyldighet att kontrollera) felaktiga eller felstavade e-postadresser eller felaktiga telefonnummer eller kreditkortsnummer.
- Kika gärna i skräpposten i din e-postinkorg så den inte hamnat där av misstag.
Presentkort
- Presentkort på RestaurangPremiens hemsida kan endast användas mot RestaurangPremiens bokningsavgift.
- Presentkortet kan inte användas som betalning på restaurangen
- Presentkortet är giltig ett (1) år efter köpet.
- Det går bra att boka för andra personer som är medlemmar i Coop. Vill du ge bort ett presentkort kan du göra detta genom att köpa ett presentkort här eller högst upp till höger under presentkort.
- Läs mer om betalning med presentkort under "BETALNING".
Skyldigheter vid bokning
- När du gör en bokning via webbplatsen måste du ange ditt födelsedatum eller Coop-medlemsnummer och lämna följande information för att vi ska kunna behandla bokningen: Förnamn, efternamn, hemadress, giltigt kredit/betalkort, mobiltelefonnummer.
- Om du gör en bokning via webbplatsen har du ett avtal som reglerar ditt besök med den aktuella leverantören och inte med Hospitality Concepts Ltd, Restaurangpremien eller Coop.se. Din bokning omfattas av villkoren som tillämpas av den leverantör du gjort din bokning hos.
- Observera att du samtycker till att följa leverantörens villkor, inklusive men inte begränsat till betalningsvillkor och villkor för tillgänglighet samt priser, produkter eller tjänster.
- Om du har ytterligare krav måste du se till att din valda restaurang uppfyller dessa och att du har framfört dem vid bokningstillfället.
- Även om vi strävar efter att erbjuda dig bästa möjliga service genom att uppdatera informationen på vår webbplats, gör vi inga utfästelser eller garantier, vare sig uttryckliga eller underförstådda, om att innehållet på vår webbplats är korrekt, fullständigt eller felfritt, eftersom vi förlitar oss på information från leverantörer. Om felaktigheter upptäcks på webbplatsen försöker vi åtgärda dem så snart som möjligt. Om du upptäcker ett fel ber vi dig att rapportera det till info@restaurangpremien.se.
Avbokning, återbetalning eller uteblivet besök
Våra rättigheter att avboka din reservation
- Restaurangpremien har rättigheter att avboka reservationer vid exempelvis överbokningar, systemfel eller fel prissättning även om du fått en bokningsbekräftelse från oss.
- Vi har ingen skyldighet att ge förklaring till avbokningar. Men anledningen kan vara överbokning på restaurangen eller systemfel.
- När vi avbokar din reservation på grund av ovan nämnda anledning kommer bokningsavgiften återbetalas till det betalkort du använde vid bokningstillfället.
Avbokning och återbetalning
- Du kan avboka ditt besök under ”Mina reservationer” på hemsidan. Observera att ingen bokningsavgift återbetalas vid avbokning.
- Hospitality Concepts Ltd återbetalar ej kunden om inte exceptionella omständigheter råder.
- Om du behöver avboka ditt bord gör du det på Restaurangpremien.se genom att gå in på ”Mina reservationer” eller genom att mejla vår kundtjänst på info@restaurangpremien.se . Bokningsavgiften återbetalas ej vid avbokning
- Bestämmelserna för avbokning och återbetalning varierar beroende på vilken restaurang eller erbjudande du bokar. Läs de villkor som gäller hos den aktuella restaurangleverantören innan du går vidare med din bokning. Dessa beskrivs vid bokningstillfället och du måste godkänna dem för att göra din bokning.
Ändra din bokning
- Din bokningsavgift kan inte överföras till en annan bokning (datum, tid eller restaurang).
- Om du behöver omboka ditt bord, behöver du avboka bordet för att sedan göra en ny bokning.
- Bokningsavgiften kan variera beroende på dag och tid, och därför kan den variera mellan olika bokningstillfällen.
- Om du vill boka om ditt bord till en annan restaurang måste du avboka din nuvarande bokning och boka på nytt. Bokningsavgiften återbetalas ej vid ombokning eller avbokning
Uteblivet besök
- Om ni måste avboka besöket, vänligen kontakta restaurangen direkt.
- Genom att boka via Restaurangpremien accepterar ni att om uteblivet besök så har restaurangen rätten att ta ut en avgift, bestämd av restaurangen baserad på ett genomsnittlig matnota hos dem, via det kreditkort som användes vid bokning.
- Vid eventuell betalning av uteblivet besök hänvisar vi er till restaurangen.
Restaurangernas ansvar
- Restaurangpremien är inte en restaurang. Hospitality Concepts Ltd agerar som en agent åt restauranger för att de ska kunna erbjuda restaurangbesök i deras restauranger.
- Restaurangpremien bokar restaurangbesök på uppdrag av den leverantör som anges i din bokningsbekräftelse.
Kampanjkoder
- Endast en kampanjkod kan användas per bokning och kan inte kombineras med andra erbjudanden. Kampanjkoderna måste skrivas in under kampanjkodsfältet innan betalning för att ni ska se kampanjen tillämpad.
Erbjudandet
- Restauranger förbehåller rätten att ta ut en extra avgift för vissa maträtter eller tillägg. Dessa finns vid ”Särskilda villkor” per restaurang när du bokar. Genom att gå vidare med bokningen har du accepterat dessa. Observera att man måste acceptera särskilda villkor för att kunna genomföra bokningen.
- I erbjudandet ingår ingen dryck. Dryck kommer att debiteras till fullt pris av restaurangen.
- Erbjudandet är endast för sittande matgäster och beställning av mat eller ta med resterande av maten hem är inte del av erbjudandet.
- Restaurangerna har rätten att själva bestämma över dagar och tider när erbjudandet är giltigt.
Restaurangbesöket
- Ta med en kopia på din bokningsbekräftelse vid besöket om de önskar att se det. Coop-kortet måste också visas upp vid betalning på restaurangen.
Boka bord
- När det finns tillgänglighet kan man boka bord för 2-8 personer.
- Restaurangerna har full kontroll och ansvar över bordsfördelningen på RestaurangPremiens hemsida och i vissa fall erbjuds inte alla bordsalternativ.
- Vänligen observera att man inte kan boka bord för 1 person på vår hemsida. Även observera att restaurangen har rätten att neka gäster om man bokat annat antal än möjligt på vår hemsida.
- Bokning av två olika bord är möjligt under samma bokning. Om ni vill ha en gruppbokning så kan ni boka antalet önskade bord (till exempel bord för 5 personer & bord för 8 personer) men observera att det är inte garanterat att bordens placering är i direkt anslutning med varandra under besöket. Se särskilda önskemål ovan.
- Boka bord för samma dag är möjligt i mån av tillgänglighet men dock senast 2 timmar innan planerat restaurangbesök (till exempel boka senast kl 16.00 för bordsbokning kl. 18.00).
Kom i kontakt med oss
Om du stöter på några serviceproblem under ditt restaurangbesök, vänligen informera restaurangen direkt under ditt besök. Då ger du restaurangen möjlighet att åtgärda eventuella problem. Ifall det efter ditt besök inte skulle vara löst eller om du har feedback kan du mejla oss på info@restaurangpremien.se. Eventuella klagomål gällande ditt restaurangbesök ska i första hand riktas till leverantören. Observera att leverantörens villkor kan innehålla inskränkningar av din rätt att klaga (bland annat krav på att klagomål görs inom en viss tidsrymd), så du bör kontrollera dessa. Observera även att eventuellt stöd som ges av Hospitality Concepts Ltd, Restaurangpremien eller Coop.se i samband med sådana klagomål är en ren goodwillgest som vi utför i egenskap av underagent åt leverantören. Klagomål som rör själva bokningsupplevelsen på webbplatsen ska riktas till Restaurangpremien.
Observera även att eventuellt stöd som ges av oss i samband med sådana klagomål är en ren goodwillgest som vi utför i egenskap av underagent åt restaurangen.
Dataskydd och användning av data
När du är medlem skickar vi dig meddelanden som rör ditt medlemskap och dina förmåner. Dessa meddelanden inkluderar orderbekräftelser, påminnelser om förmåner knutna till din produkt/tjänst, förnyelse/förfallobesked, betalningsfrågor och underhållsproblem. Vi kommer att använda dina personuppgifter endast så som anges i vår integritetspolicy och policy för cookies – se nedan.
Ändringar av dessa villkor
Vi ändrar dessa villkor då och då. Därför vill vi att du kontrollerar dem varje gång du vill använda vår webbplats, så att du vet vilka villkor som gäller vid den tidpunkten. Om du fortsätter att använda webbplatsen när villkoren har ändrats anses du ha accepterat de nya villkoren. Vi kan när som helst uppdatera och göra ändringar i dessa allmänna villkor. Vi garanterar inte att webbplatsen eller innehåll på den alltid går att komma åt utan störningar. Vi kan tillfälligt stoppa, dra in eller begränsa tillgången till hela eller delar av vår webbplats av affärs- och driftsmässiga skäl och för att underlätta reparationer och/eller uppgraderingar. Vi kommer att försöka att ge dig skälig förvarning om så blir fallet. Du ansvarar även för att se till att alla som använder vår webbplats via din internetanslutning känner till dessa användarvillkor och andra tillämpliga villkor, och att de följer dem.
Ändringar på vår webbplats
Vi kan när som helst uppdatera och göra ändringar i informationen om restaurangleverantörer och priser på vår webbplats. Vi garanterar inte att webbplatsen eller innehåll på den alltid går att komma åt utan störningar. Vi kan tillfälligt stoppa, dra in eller begränsa tillgången till hela eller delar av vår webbplats av affärs- och driftsmässiga skäl och för att underlätta reparationer och/eller uppgraderingar. Vi kommer att försöka att ge dig skälig förvarning om så blir fallet. Du ansvarar även för att se till att alla som använder vår webbplats via din internetanslutning känner till dessa användarvillkor och andra tillämpliga villkor, och att de följer dem.
Du måste hålla dina kontouppgifter säkra
Om du väljer eller tilldelas ett användarnamn, lösenord eller någon annan information inom ramen för våra säkerhetsrutiner måste du behandla den informationen som konfidentiell. Du får inte lämna ut den till någon tredje part. Vi har rätt att när som helst inaktivera eventuella användarnamn eller lösenord, oavsett om du valt dem själv eller tilldelats dem av oss, om vi anser att du har underlåtit att uppfylla någon av bestämmelserna i dessa användarvillkor. Om du vet eller misstänker att någon annan än du känner till ditt användarnamn eller lösenord, måste du omgående meddela oss på info@restaurangpremien.se.
Så får du använda materialet på vår webbplats.
Vi är ägare eller licenstagare till alla immateriella rättigheter avseende vår webbplats och det material som publiceras på den. Dessa skyddas av upphovsrättslagar och avtal över hela världen. Alla sådana rättigheter förbehålls. Du får inte göra några försök att kopiera, distribuera, marknadsföra, sälja, vidaresända, publicera eller på något annat sätt utnyttja webbplatsens immateriella rättigheter.
Vårt ansvar gentemot dig
Restaurangpremien har vidtagit rimliga åtgärder för att säkerställa att innehållet på webbplatsen är korrekt, i den utsträckning det är tillåtet enligt gällande lag. Informationen på webbplatsen är dock sammanställd av uppgifter från leverantörer och publiceras av Restaurangpremien i god tro. Restaurangpremien tar inget ansvar för förlust, försening, person- eller sakskada, kostnad eller besvär av någon form som uppstår till följd av information som tillhandahålls på webbplatsen eller av att en leverantörs faciliteter har förändrats utan att denna har meddelat oss. Restaurangpremien ansvarar inte för någon förlust som du drabbas av till följd av din bokning, utom i fall då denna förlust beror på fel som begåtts av Restaurangpremien. Restaurangpremien, Hospitality Concepts Ltd och Coop.se ska inte hållas ansvarigt för indirekta förluster eller följdförluster eller skador (inklusive utebliven vinst eller goodwillförluster), oavsett om dessa orsakats genom försumlighet eller inte, och ska inte hållas ansvarigt för eventuell underlåtenhet att utföra (eller förseningar i utförandet av) skyldigheter, om denna underlåtenhet orsakas av omständigheter utanför dess rimliga kontroll.
Coop.se utesluter eller begränsar inte på något sätt vårt ansvar gentemot dig om detta skulle vara olagligt. Detta inbegriper ansvar för dödsfall eller personskador som orsakats genom vår eller våra medarbetares, agenters eller underleverantörers försumlighet samt för bedrägeri eller bedrägligt uppsåt.
Vi ansvarar inte för virus och du får inte sprida dem
Vi garanterar inte att vår webbplats är säker eller fri från buggar eller virus. Du ansvarar för att konfigurera din hårdvara, dina datorprogram och din plattform för att komma åt vår webbplats. Du bör använda ett eget antivirusprogram. Du får inte missbruka vår webbplats genom att medvetet introducera virus, trojaner, maskar, logiska bomber eller annat skadligt innehåll. Du får inte försöka få obehörig åtkomst till vår webbplats, den server som vår webbplats lagras på eller någon server, dator eller databas som är kopplad till vår webbplats. Du får inte angripa vår webbplats via en denial-of-service-attack eller en distribuerad denial-of-service attack. Om du bryter mot denna bestämmelse begår du ett brott enligt Computer Misuse Act 1990. Vi kommer att rapportera sådana brott till berörda brottsbekämpande myndigheter och samarbeta med dessa genom att avslöja din identitet. I händelse av ett sådant brott upphör din rätt att använda webbplatsen med omedelbar verkan.
Vilket lands lagar gäller för eventuella tvister?
Restaurangpremiens villkor skall regleras av och tolkas i enlighet med svensk lag och svenska domstolar har behörighet att pröva och avgöra varje tvist som rör tjänsterna eller dessa villkor.
Kundtjänst
Frågor hänvisas till info@restaurangpremien.se. I det osannolika fallet att du stöter på några serviceproblem under din middagsupplevelse, vänligen informera restaurangen under din vistelse så att alla möjligheter kan göras för att åtgärda eventuella problem. Om ditt problem fortfarande inte är löst eller om du har feedback angående besöket kan du mejla oss på info@restaurangpremien.se eller ringa oss på 0771 200 610 under måndag till fredag från 8.30 till 17:00. (exklusive helgdagar). Observera att all hjälp som vi ger i samband med klagomål är genom goodwill-gest i vår egenskap av agent eller underagent för restaurangleverantören.
Dataskydd
Vi samlar in och behandlar alla personuppgifter som du tillhandahåller oss i enlighet med dataskyddslagen 1988 och 2003 och i enlighet med vår sekretesspolicy. Se vår policy för integritetspolicy och policy för cookies för mer information. Genom att göra en bokning med RestaurangPremien och välja att ta emot vår marknadsföringskommunikation bekräftar du att du samtycker till att ta emot marknadsföringskommunikation från eller godkänd av RestaurangPremien.